Fumatul,marea provocare a adolescentei

4 Aug

Photobucket
AM FUMAT din adolescenta pana pe la 45 de ani. Din ce in ce mai putin.
De ce? Parintii imi interziceau si ma ascundeam pe unde puteam si pufaiam ca la usa cortului.
Casatorita fiind sotul si mai apoi parintii mi-au dat libertate deplina. Nu mai avea farmec! Si atunci am inceput sa le reduc.3 la o cafea Am zis ca la astea nu renunt ca nu are ce rau sa-mi faca. Dar cand am vazut ca:
1. Miros ca un tigan (va rog sa ma scuzati, nu sunt rasista, dar ma refer strict la miros…hai ca intelegeti voi!)
Nimic nu poate atenua mirosul, se imbiba in haine, in camera, in piele, peste tot iar guma, patrunjel sau alte incrediente nu atenueaza mirosul orice s-ar spune
2. Nu eram un fumator inrait, nu trageam in mine, in plamani, ci numai in gat pe trahee. si acum am o sensibilitate in zona aceea
3. Fiica mea mi-a spus: de ce imi interzici? Dar tu?
Si m-am lasat. Brusc. Total. De 5 ani,

Fiica mea fumeaza si in ziua de azi. Nu-i interzic fiindca stiu ce inseamna. Ii strecor subtil sfaturi. Acum sunt in cautare de poze infricosatoare / nu am gasit nicaieri. Cica vor aparea si pe pachetele de tigari. Abia astept.
O sa/i fac si o radiografie pulmonara si sa o duc intr/un spital de acest gen. Alta varianta nu/mi da prin cap.

Apropo, am tusit rau de tot,mai ales noaptea… Doamne cat imi doream atunci sa dorm linistita…. am crezut ca sunt racita, am luat si tratament din ce in ce mai puternic si mai costistor. Fara efect.

Coincidenta? M-am lasat in luna februarie.
Anul acesta tot in luna februarie m-am hotarat sa slabesc si tooooot pt fiica mea sa o determin sa slabeasca si ea. Si de aceasta data am reusit NUMAI EU! Fatalitate?

Lasă un răspuns

