bataia e rupta din rai?

20 Feb

Nu-s ce sa zic, io is alta generatie..
Io am fost batut-a de mi-au sarit capacele si din experienta mea nu am putut sa o bat pe Alina. In momentul in care nu mai mergea sa o plesnesc mi-a parut rau ca nu am facut-o la timpul potrivit.
Ani la randul, ea fiind adolescenta, am cautat noi si noi argumente care de care mai ingenioase ca sa ii arat drumul cel drept.
Astfel ei nu i-a fost nici o data frica sa ascunda vreo nota, sa spuna ca a fost la discoteca, etc. Acum imi dau seama ca asta a fost relatia din casa noastra. Nimeni nu foloseste minciuni, nimeni nu ascunde de ceilalti. Sotul de exemplu nu isi da deoparte nici un leu, vine direct acasa (ce dracu o fi stand atat pe capul meu nu stiu), etc.
Ma gandesc ca daca ii aplicam niste….poate stia cine e seful si ma asculta fara sa-i mai argumentez pana mi se usca gura.

Si de aici o concluzie: copilul trebuie sa stea linistit si sa asculte cand suntem plecati de acasa. Adica ma imbrac si io frumos,ma machiez, ma parfumez ma duc la o TERASA sa beau un suc si tre sa car pietrisul de pe strada ca vrea maria sa copilul?????
Ei fir-ar sa fie mai bine il tin in casa pana i-o creste mustati!

Lasă un răspuns

