Educatie

20 Feb

nu neaparat educatia pune amprenta asupra copilului.Conteaza si materialul pe care vrei sa-l prelucrezi
Ca mama s-a zbatut cu batu sa-mi faca educatie. Asa era pe vremea ei… Sper ca nu incep sa ma repet. Pacatuiam… Nu stiu daca asa cum o face orice copil sau mai grav, dar nu recunoasteam siu nu spuneam adevarul sa ma tai. Mama ma prindea cu minciuna, ca proasta nu-i. Si , ce credeti ca ma lua cui chestii psihologice? Iaca, na! Nu ma batea cu batul dar nici nu avea nevoie….Are o palma…Si acum cand se sprijina de bratul meu ca are nevoie de ajutor cand merge (are varice) imi rupe mana….

Ei si ce, voi spune, o bataita acolo, e rupta din rai. Da????? Mama are un defect capital….Nu uita! Si :faceam prostia, ma batea, se mai ducea in curte, isi aducea aminte si venea iar cu forte noi….Pleca la bucatarie, mai trecea vreo juma de ora, hooop iar isi amintea iar mai imi dadea o portie….Imi pare rau dar nu stiu de cate ori se repeta figura…

Eu pe fiicamea nu am batut-o! O fi rau o fi bine?????

Lasă un răspuns

