Pasiuni

20 Feb

Nu are rost sa stau pe ganduri…Viata mea nu ar avea nici un sens daca nu as avea in fata un monitor si o tastatura si nu as strange gingas de coada un soricel. Si asta nu de azi de ieri…Am cel putin 15 ani in spate….
Si cred ca sunt o sotie model : scapa de rochi, bijuterii, parfumuri si ce mai cer nevestele cu 20 de RON pe luna.
Ce fac aici pe net? Bine, orice curiozitate mi-o satisfac in cateva secunde dar in afara de asta vreau sa vad cum se face: cum se vb pe forum, cum se pun poze si tichere, filmulete, cum se face un site…Si , iata, si un blog…
Dar ce scriu in el? Ca io nu prea am imaginatie. Si sa spun planetei ce lapte am supt de la mama parca nu prea-mi convine.
Si totusi…

Lasă un răspuns

