Vicii, Pasiuni

20 Feb

Viciu???Io-i zic pasiune. hobby, Sotul ii spune nebuneala la creieri si motiv de a-l lasa pe el nemancat! INTERNETUL As renunta la orice dar la el nu. In afara de copil.
Da, recunosc imi plac si nu pot renunta la dulciuri. Toata viata asa am fost. Stiti cat am glicemia ?? 99 Si tota atatea kg. Dar am mai aruncat pe drum vreoi 5 anul asta! Cum sa renunt??/ Doar cu picolinat. dar n-am chef acum!
Si eu am renuntat considerand ca e un viciu la grasimi, carne de porc, fumat, sucuri gen cola, snacksuri, cartofi prajiti, etc. Cum ? Brusc! In afara de tigari din restul mai gust dar fff rar!
Iar barbati … s-au dus vremurile alea. Serios! Vine o varsta cand ti se atrofiaza si acest sentiment nobil. Intr-adevar poate a iubi e unsentiment inaltator care te insufleteste. Dar eu fac parte din tre cei la care s-a pogorat liniste sufleteasca si nici nu viseaza la astfel de …..nazbatii, aventuri, copilarii.

Lasă un răspuns

