Banii

22 Feb

Sunt convinsa ca banii , oricat de multi ar fi nu mi-ar schimba caracterul, sunt convinsa ca as putea face mult bine. De ce sa nu o recunosc in primul rand oamenilor pe care ii cunosc.
Am vazut cumsunt practicile : Pentru a primi un ajutor cand esti bolnav trebuie sa-i arati celui cu care Dumnezeu a fost mana sparta o gramada de documente de la doctori, de la spitale de la televiziuni daca se poate, fotografii, filmulete sa se convinga omu’.
Si abia primesc un ajutor cei care sunt cu un pas in groapa.Nu stiu daca salveaza vieti, nu stiu daca acesti bani ajuta, stiu insa ca in spate mai sunt cata frunza si cata iarba de nevoiasi pentru care probabil se asteapta ultima clipa pentru a li se intinde o mana de ajutor.

Nu stiu cum e sa ai o Dacie si sa-ti doresti un Opel dar stiu cum e sa ai un calculator ca al meu…nu foarte performant. si nu imi doresc un laptop!
Fiindca e bun asa cum e!
Dar daca as avea un hîrb binenteles ca mi-as dori unulcare sa-mi satisfaca nevoile nu visele. Inseamna ca-mi doresc prea mult ? Ca asta e bogatie???? Nu, nu! Occidendalii arunca la gunoi covoare, electronice, mobila pe care noi le-am purta o viata. Asa ca fiecare cu nivelul lui de trai si cu aspiratiile lui!
Daca imi doresc sa am ce are un occidental de nivel mediu inseamna civilizatie nu sete de imbogatire!

Lasă un răspuns

