D’ale informaticii

22 Feb

De cand a aparut in orasul nostru calculatorul, acu vreo 15 – 20 de ani eu nu am mai putut trai fara el, nici o zi.comp2
Cu cartea si calc in fata am inceput sa invat si sa descopar cum sa/l folosesc si am ramas prieteni cred ca pana la moarte (a mea).
A trebuit sa astept pana acum, la aprox 50 de ani pentru a avea internet 24 de ore. In primele luni de la conectare, sotul meu zicea ca nici somn nu mai am….Acu m-am mai linistit.
Sunt mare ca sa nu zic batrana si nu pot sa-mi explic de ce aceasta dependenta. Asa ca ce pretentie sa avem la cei mici! Daca noi am educat copilul cum trebuie, calc si internetul nu poate fi decat benefic: cand am o necunoscuta deschid netul si am aflat pe loc, cand are nev de un referat PT INSPIRATIE, nu copy+paste, cand are nevoie de prieteni, sa vb fara granite, fara retineri, si cate si cate… Chiar un joc ii confera perspicacitate, dibacie, il invata sa foloseasca comenzi si tastatura!
Important e sa le poti face bine pe toate,: sa inveti cat mai bine, sa te duci la scoala, sa stai pe net, sa socializezi, sa faci si sport! CAND??? Ca ziua are doar 24 de ore. Mi-as plange de mila daca as fi iar copil!

Aaaaaaaa! Primul joc pe care l-am jucat la serv a fost DOOM! Vazand ca eu si vreo 2 ingineri ne tinem de prostii (dar JUR ca in pauze:cafee:) un sef contabil conservator ca sa nu zic retrograd a dat ordin sa fie sters. Doua saptamani am fost bolnava!!!

Un răspuns to “D’ale informaticii”

  1. Contabil 29 Aprilie 2011 la 12:52 pm #

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

