Muzica in viata adolescentului

22 Feb


PhotobucketDaca tu (voi ) credeti ca te poti pune cu Maria Sa ADOLESCENTUL te inseli/va inselati!Muzica este lucrul cel mai delicat in care nu te poti baga!. Ce poti sa faci? Crezi ca violenta e ce poate fi mai rau???? Eroare! Fiica-mea a deschis ochii pe manele. Si acum am calc plin. Dar soarta…. Cum le aranjeaza Dumnezeu pe toate… La facultate si-a facut prieteni rokeri, deci in tabara adversa. Nici nu are curaj sa recunoasca acolo ca e manelista ca o linseaza aia! Si???? Am scapat??? Da de unde! A venit acasa cu unu… Manson parca Adica video si audio nu cu persoana!!! I-as da foc! Am zis ca mai pasnice sunt manelele!
In viata eu am invatat sa aleg din doua rele pe cel mai mare si pentru el sa ma cert cu fiica mea! Asa ca eu am spus tot timpul in fel si fel de moduri sfaturi pentru a se imbraca decent a asculta o muzica ce exprima ceva, care are o linie melodica, nu toti apucatii, ca un machiaj strident frizeaza chiar bunul simt, ca….. Dar totul s-a oprit la sfaturi spuse cat mai scurt, mai concentrat ca sa nu o stresez. Si marile discutii au fost despre scoala si drumul in viata!
Daca intrebati un psiholog va va spune ca un adolescent nu trebuie contrazis, nu treb sa/i interzici, iar daca vb cu cineva din Suedia o sa va poata spune cate drepturi au copii acolo, iar noi parintii suntem slugile lor. Ei au toate drepturile.
Un sfat de la un om patit: RABDARE si CONSECVENTA!

Lasă un răspuns

