Regrete

22 Feb

Am avut un exemplu extrem de care m-am ferit apoi ca dracu de tamaie.
Mama mea tot timpul a regretat ceva. Trecutul ei e un mare regret: ca era bine sa nu-mi dau demisia de la…sa iau o casa langa ea…safaca fratele meu nu-s ce scoala, sa cumpere nu-s ce covor, sa se opereze atunci, sa…..
Regrete, regrete, regrete. care cuprind multa suferinta si pe care nu le poti schimba. Este vorba de trecut. Din trecut nu trebuie sa-ti amintesti decat clipele frumoase care iti pot bucura sufletul.Dar nesansele, pierderile, ghinioanele, optiunile gresite iti invenineaza sufletul fiindca peste aini iti dai seama ca daca o luai pe celalalt drum azi erai mai bine.
Eu prefer sa nu ma gandesc la nesanse.
Ma gandesc numai la prezent si la viitor. Orice actiune din prezent o extrapolez in viitor si incerc sa realizez ce repercursiuni poate avea.
De exemplu cand si daca ma cert cu sotul nu ii arunc in fata tot ce-mi trece prin gand (fiindca imi trece , de ce sa nu recunosc) fiindca va veni (sigur) clipa cand ne vom impaca si cum se va mai uita el in ochii mei si eu intr-ai lui daca acum, la nervi i-am spus ca e…..si e…si….
Din contra in momentele de suparare acasa ori la servici , devin foarte…academica, aducand argumente, nu injurii…Ca mai tarziu sa nu regret acest…exces gratuit.
Nu am regrete, deci. Nu fiindca am ales drumul cel bun in viata. Niciodata nu a fost cel bun ori cel usor. Toate ghinioanele pamantului sunt adunate in curtea mea. Dar noi, eu si sotul ne-am obisnuit cu ideea ca suntem ghinionisti si ne purtam crucea.

Lasă un răspuns

