Strainatatea

22 Feb

Daca ne ducem „afara”vom fi mai devreme, mult mai devreme acolo unde va ajunge si RO.
Deci ori de e azi ori de e maine noi tot vom trai ca acolo.
Asteptand poate mori si nu apuci, ori nu apuci ca sa te saturi.
Daca pleci …iti smulgi radacinile. Daca astea sunt firave ori de suprafata, ori daca esti disperat (n-ai o sursa de venituri, ori ai datorii prea mari pt sursa ta) atunci pleci.

Io??? As pleca. Daca m-ar lua cineva de mana sa ma duca „acolo” si sa-mi zica „de acum poti incepe treaba”. Asta mi se pare cel mai greu.In rest…toti prostii au invatat limba (nu conteaza care) o sa o invat si eu! In continuare lasati-i pe mana mea!!! Scot fum din ei! din occidentali!
Crede-ma eu nu vad frumusetea acestei Romanii. Aaaa, ca exista resurse??? Sigur! Dar in ce hal au ajuns Se degradeaza pana la disparitie!
Turism, agricultura, nivel de trai, medicina, invatamant. Cred ca excelam doar in ospitalitate , inteligenta si cultura!
Am observat ca persoanele foarte putin dotate intelectual ori /si profesional , disperate ca nu-si gasesc un loc de munca au avut curajul sa ia un autocar , sa ajunga la destinatie, sa munceasca acolo (nu vorbesc de alte activitati mai putin ortodoxe) si sa se intoarca de acolo pline de aur si bani.
Am judecat eu ca aceasta disperare le-a tintuit de acel loc de munca ori de acea tara, erau constiente ca in Ro nu aveau ce cauta, Stiau ce le asteapta.

Cand nu esti disperat incepi sa cantaresti si sa discerni. Eu nu o duc deloc bine aici. dar am un loc de munca sigur. Am 80% sanse ca ma voi pensiona de aici. Mai am speranta ca ne mareste salariile ca termina fiicamea facultatea, ca voi castiga la loto….Una dintre aceste variante ma poate aduce la limita decentei!
Intelectualii ori oamenii cu capul pe umeri care pleaca afara???? Pentru astia am un respect deosebit. Astia sunt niste valori pe care noi nu le apreciem.
Eu nu sunt nici inginer , nici doctor dar sa stiti ca nici pe mine nu m-a apreciat sistemul, asa slujbas de rand cum am fost. Va rog sa-mi scuzati lipsa de modestie. Dar 20 de ani am muncit corect, sacrificand familia, dedicandu-ma cu constiinciozitate locului de munca, incercand sa ma perfectionez si nici financiar si nici moral nu am simtit o multumire. Mi-a ramas doar constiinta!

Lasă un răspuns

