Ticuri

22 Feb

Mi s-a intamplat adesea sa am , in primul rand ticuri verbale, dar atat de tare ma cenzurez , si nu suport sa repet ostententativ o expresie ca nu trece mult timp si revin la normal.
Ma scoate din sarite: deeeeeeeci, spus acolo unde trebuie si unde nu trebuie; hai, ma laaaaaaaasi – enervant, mitocanesc…
Aaaaaaaaaa, are fiicamea acum una…nu cred ca ati auzit-o: Mi s-a luat echivalent cu m-am plictisit, mi s-a acrit, etc…
Si cand era mai mica….. se imbarliga un el cu o ea…. gandul mi se ducea la cozile porcilor!
Si aici pe forum folosesc cam des maiculita, mamicuta, maica, hai la baba, ori iti spune baba, folosesc regionalisme si arhaisme care de obicei nu fac parte din vocabularul meu si poate exprimarea asta a mea, oarecum necenzurata, dar daca ati sti, uneori cat e de laborioasa, cat transform 2-3 fraze pe care vi le trimit apoi……deeeeeeeeeeeci exprimarea asta, poate, trezeste ilaritatea!

Mai fetelor voi aveti dreptate, acum mi-am amintit ca sotul meu a facut o data confidente unei prietene comune ca cel mai tare lucru il enerveaza la mine cand ridic degetul in sus amenintator….Poate nu il supara contextul cat degetul ala care are efect de….chestia aia rosie de la corida…ca nu stiu cum ii zice.
Dupa ce am auzit si io, degetul aratator tot il ridicam in sus cand imi expuneam argumentele (in perioada de tranzitie, pana m-am dezobisnuit) daaaaaaaaar…….. in buzunar ori pe la spate sa nu-l vada!
Eu nu dau din nik, nici din maini, nici din cap , nici din picioare, nici nu ma joc cu pixul, etc. fiindca ma enerveaza zgomotele mai ales cele care se repeta ostentativ. Si sunt chioara dar am un auz foarte bun!
Nici macar nu ma incrunt, fiindca din adolescenta mi-am format obiceiul de a sta oarecum impasibila sa nu fac riduri, si pe frunte nu prea am.Si nici nu pun mana pe fata, obicei tot din adolescenta ca sa nu duc microbii …si eu nu am avut cosuri si alte chestii specifice acestei varste.
Totul in capul meu e logica. Daca am de facut treaba mi le programez pe traseu ca sa nu fac mai multe drumuri. Asta se cheama ergonomie , nu????
Cand duc rufele pe franghie in curte, dau si mancare la pui, aduc si un bidon de apa din magazie si duc si oasele la caine. Si am patru trepte pana la parter…Iar am deviat de la subiect?????

mi-am mai adus aminte de ceva:
Ma duc la fiicamea, ca la cea mai apropiata confidenta si prietena si-i zic :
-Iote fata ce zise tactu de mine , ce-l enerveaza cel mai tare….
Da’ea……(nadejdea mea, sprijinul meu, suportul meu…..)zice:
-Si pe mine!

Lasă un răspuns

