Campanie electorala.

10 Iun

Dom’le, sa-mi fie cu iertare dar eu nu inteleg de ce atata patima.
Au mai fost campanii electorale , am mai ales primari ca sa nu mai zic de presedinti, dar atat inversunare eu nu am vazut pana acum. E ceva printre astre?
Au realizat abia acum ca e mare ciolanul????
Chiar toti vechii primari au fost niste hoti si astilalti sunt asa niste ingerasi cu dorinta apriga de dreptate?
Urla unu’ adineauri intr-un megafon, parca-l banui eu cine ar putea fi, de ma minunez de ce mai colinda orasul, ca tot se auzea de la un cap la celalalt.Facea naibii si economie la benzina.
Poate ca sa defileze si culoarea portocalie….sa agreseze si vizual, ca fooooonic……
Sa se ajunga la batai si omoruri si…doamne fereste. Nu inteleg ce se intampla anul asta, la alegerile astea. Dar chiar simplul fapt al ruperii afiselor unui partid, ca sa le puna pe ale altuia mi se pare o agresiune.
Pai la urmatoarele, peste patru ani ce ne asteapta???? Ma gandesc cu groaza, si eu, om normal nu-mi pot inchipui. Sa nu-mi spuna mie cineva ca aceste atacuri furibunde sunt in spiritul ideilor partinice, ca-i mananc bocancii aluia.
Sa-l vad io pe ala care se va gandi macar o clipa sa faca ceva pentru oras si cetateni in urmatoarele doua luni de la alegeri ca ma inchin lui ca lui Iisus..

Lasă un răspuns

