Secretul si legea atractiei

10 Iun


The secret mi-a schimbat viata. Nu ca as fi realizat material, palpabil mare lucru pana acum, ci fiindca mi-a dat peste cap toata educatia si experienta mea de 50 de ani. Stiu, insa , sigur, ca functioneaza!
A trebuit sa iau totul de la zero: de la conceptie pana la religie.
A trebuit sa gandesc si mai ales sa simt.
Am realizat ca mintea umana nu e numai pt a invata ci o poti folosi pentru a-ti schimba viata. Puterea gandului tau te poate face stapan pe destinul tau si nu numai al tau.
Am invatat multe in ultimele luni dar nu fiindca as fi descoperit eu acest drum ci fiindca mi-a fost aratat. Am cunoscut aici pe net, din pura intamplare, Omul care mi-a schimbat viata.
Inca mai cred ca cei pe care ii vedem la TV sunt niste supraoameni, asa ca pt mine a fost o minune ca folosind adresa de email, pe care, iarasi, minune, o facuse piublica,sotul acestei persoane mi-a raspuns frumos, politicos, amabil ca si cum aveam acelasi rang social.
In zilele urmatoare mi-a raspuns si ea la mesajele mele (1-2)in care ii marturiseam ce horoscop competent face.
Din acel moment am vorbit mai des, eu mai cu retinere , ca in fata unei minuni, iar ea ma trata ca pe un om absolut normal. In timp, scurt timp ea a descoperit cat de inchistata, de fixata in bariere e cunoasterea mea iar eu am descoperit ca nu are numai cunostinte de astrologie ci si de psihologie, cunoastere personala, etc.
Si a urmat transformarea: Mi-a aratat drumul, mi-a spus ce sa citesc, ce filme sa vad si prin intermediul site-ului si blogului ei mi-a facut cunostinta cu prietenii ei, niste oameni absolut minunati.Nu m-a tras dupa ea, nu m-a carat in spate ci mi-a lasat liberul arbitru
Si mi-a dat drumu’ sa zbor singura.
Eeeei, eu sunt in varful pomului (cunoasterii) am zburat catre prima creanga dar pana jos…ma ia ameteala. Acum le descopar. Si pe parcurs o sa le conspectez aici.
Ca un jurnal??!! Mda Ca un jurnal al evolutiei, al transformarii, al luptei cu educatia deja primita, si poate al implinirii.
In orice caz aceasta lume noua ma atrage ca un magnet… Exact: ca in Stapanul Inelelor, ma atrage fara a putea sa opun rezistenta. Si imi place.

Lasă un răspuns

