Revelatia

13 Iun


Ideea de baza care mi-a schimbat total perceptia a fost una care e deja cunoscuta: gandeste pozitiv ca vei atrage doar lucruri pozitive.
Ceea ce nu am stiu eu a fost cat de mare este puterea gandului. Nicio data pana acum eu nu mi-am indreptat gandurile intr-o anumita directie cu scopul de a-mi modifica acel eveniment. Nu am stiut ca am aceasta putere si ca sunt in stare. Am crezut ca doar alesii, cu o aura, ori o energie puternica pot muta creioanele , atrage in palma furculitele si pot vindeca prin atingere o multitudine de boli.

Ceea ce spune legea atractiei, o lege absolut universala, care actioneaza precum legea gravitatiei, ori de vrei ori de nu vrei, este cu totul altceva: daca vei avea un atelier al creatiei in care sa intri zilnic macar 15 minute si sa traiesti emotii pozitive vazandu-te cu slujba, masina, casa, sanatatea si omul pe care le doresti, vei reusi in scurt timp sa ai acea slujba, masina, casa, sanatate si omul !

Cu o viata tracasanta e destul de greu ca zilnic sa faci acest exercitiu, de aceea rezultatele mele au fost sporadice. Dar au fost si sunt de netagaduit.

Gandindu-ma la aceasta putere care zace in noi am realizat cat e de mare, cat e de importanta si atunci m-am gandit: Oare de ce ma mai rog la div icoane si biserici…nu cumva zicerea DUMNEZEU E IN NOI ar trebui sa fie DUMNEZEU SUNTEM NOI?????
Nu in sensul incurajator, simbolic ori ideal ci pur si simplu faptic.
Eu cu puterea mintii mele pot genera evenimentele pe care mi le doresc. Deci viitorul meu va fi cum mi-l doresc. Atunci ce rost are sa ma rog/ milogesc la o icoana /biserica in spatele careia sper sa fie o entitate care sa-mi intinda o mana de ajutor (doua…) Deasemeni in acea perioada eram cam ocupata si am amanat punerea la punct a acestei probleme. Ma lamurisem cu biserica , biblia, ortodoxia, sfintii…. Mai ramasese Dumnezeu.
Si aceasta idee imi incoltise in minte ca EU sunt insusi EL!
Mai frate, si s-a declansat apocalipsa: Nu m-a trantit la pamant, adica nu m-a plesnit asa de rau dar eu am vazut ca acela e un mesaj, ca pot renunta la orice numai la credinta in existenta unui Dumnezeu al nostru al tuturor nu pot si nu trebuie sa renunt.
As fi ca o corabie(?)…nu…… pluta intr-un ocean in pragul furtunii.

Lasă un răspuns

