Cunostinte virtuale – intalniri reale

29 Iun


Internetul e apanajul omului modern. E poate caracteristica esentiala a acestor ani.
Cate nu se pot face. Chiar si socializare. M-am intrebat si eu la un moment dat ca si o buna prietena (deci nu mi se intampla numai mie)de ce se leaga prietenii mai usor pe net. De ce aici suntem plini de calitati? Nu cumva in fata monitorului esti de fapt tu cu tine insuti. Nu cumva esti o carte deschisa? Nu cumva nu ai de ce sa te ascunzi ori sa minti, inseli, induci in eroare?
Nu cumva aici suntem noi cei adevarati?
De ce nimeni din anturajul meu nu imi admira modul de exprimare ca aici, ori tablourile mele, ori simtul umorului ori…????
Am spus si o repet: in viata reala nu sunt atat de…stralucitoare (scuzati lipsa de modestie, dar nu am gasit alt cuvant) spontana, calda, ca aici pe net.
Si totusi…
Astazi – alt impact. M-am intalnit pentru prima oara cu o forumista. Intalnirea a fost la fel de emotionanta ca la Surprize, surprize, dar a fost …adevarata.
Nici nu aveai ce vorbi fiindca stiam deja despre familie, aspiratii,planuri, proiecte, realizari. Era doar confirmarea ca oamenii acestia din fata ta sunt la fel, aaaa.nuuuu….mult mai minunati decat i-ai banuit.
Era un prieten cald cu care a-i fi stat de vorba la o cafea si azi, si maine si….
Deci din experienta mea eu nu pot decat sa multumesc celui care a nascocit forumul, messengerul, blogurile, emailurile, …netul!

Lasă un răspuns

