IUBIREA

3 Iul

Ma laudam, fara cea mai fina urma de modestie, ieri ca am invatat sa iubesc oamenii sa le ofer iubirea mea.
Si intrebarea:Cum iubesti tu oamenii? m-a tintuit locului, a fost ca un dus rece.
Da’chiar asa: Cum ii iubesc???
Si am realizat ca de fapt lucrurile stau altfel: ei ma iubesc, imi arata zilnic cat de mult , ma coplesesc cu dragostea lor iar eu, simplu muritor sunt o marioneta in mainile lor.
Rad si plang , sunt sentimentala , ma induiosez, ma hranesc cu afectiunea lor fara de care nu as mai fi eu si spulber in cele patru zari raceala de nepatruns care imi invadase sufletul.
Ma laudam tuturor ca eu nu plang decat de cateva ori pe an si atunci trebuia sa fie sacul plin-plin, iar acum… Am plans de emotie pozitiva, de emotie negativa, de amintiri, de regrete, de vise implinite ori de esecuri, de soarta.
Am plans de bucurie nu numai de necazuri.
Multumesc prieteni ca mi-ati deschis iarasi fereastra sufletului.

Lasă un răspuns

