DE CE?????

15 Iul


M_am intrebat adesea in ultimii ani daca voi cunoaste fericirea pana sa mor.
Cand problemele cotidiene se napustesc asupra-mi ca un tavalug imi dau seama ca buna mea dispozitie, proverbiala as putea zice, nu e decat un surogat, nu e decat un narcortic.
Caut rasul cu tot dinadinsul ca sa uit, ca sa ma amagesc, ca sa ma inec in fumurile stravezii ale nepasarii.
Oare?
Si sunt momente, nu foarte rare, cand realitartea cruda navaleste cu palosul si risipeste in cele patru zari aceasta minciuna, acest fals din viata mea.
Sunte cele mai dureroase momente pe care am incercat sa le anesteziez aici pe net aburindu-ma cu un you tube, un astrocafe, un forum, un culinar cu un messenger….
Acum..
Acum nu mai am chef.
Am obosit.
E capatul rabdarii
E capatul drumului.
E capatul minciunii.
Nu inseamna ca de maine nu voi mai apela la aceleasi tertipuri, dar acum VREAU sa ma las prada deznadejdii si sa strig catre Inalturi:
De ce Doamne atata nedreptate? Cat de mari au fost greselile mele din aceasta lume, ori din cele trecute de nu ai pic de mila de sufletul meu???
Zbuciumul meu, aceasta lupta acerba pentru existenta, pentru o existenta mediocra si chiar sub, te multumeste, Doamne???
Daca eu traiesc m i z e r a b i l, e x c r e c a b i l , existenta mea aduce beneficii altui suflet pe acest pamant??? Exista o lege a compensatiei??
Barem sa stiu macar ca nu e in van…
Lasati-ma azi sa-mi ling ranile!

Lasă un răspuns

