NICO -PRIETENA

18 Iul



Din ce este facuta aceasta fiinta? Cum poate Dumnezeu sa se aplece cu atata bunavointa asupra unora? Si nu o spun cu invidie ci minunandu-ma in fata puterii divine.
Niste ochi minunati pe un chip de efigie greceasca, o minte sclipitoare, iscoditoare, deschisa noului, un corp de silfida, de frantuzoaica.
Un om care nu a fost asa dintotdeauna, dar care a devenit dintr-un minereu cenusiu, un diamant stralucitor, studiind mereu (incrancenat-banui, generand -poate)
Important e faptul ca ceea ce a descoperit ea in viata impartaseste si celor din jur le da stralucire din stralucirea sa, le da energie din energia sa.
Azi am vazut-o pentru intaia data. Am realizat pentru prima oara in cei 50 de ani ce inseamna expresia: timpul zboara. Am crezut ca e pura literatura. Dar acum am trait si eu senzatia.
Si inca o imagine care a ramas in urma-i: aerul camerei incarcat de optimism. O senzatie aproape palpabila. Mi-a dat o pofta de viata si o gura mare de aer ca sa merg mai departe increzatoare si zambitoare!
Sotul ei? Coplesitor de fermecator. O pereche absolut superba.
Imi doresc ca fiica mea sa ajunga la fel de fericita!

Lasă un răspuns

