It’s my birthday

5 Aug

Hmm! Parca ieri m-am nascut.
Parca ieri fu prima zi de scoala si cam tot atunci ultima.
De atunci am tot invatat. Sa nu fi vrut si viata tot mi-a bagat pe gat fel de fel de lectii. Fiindca mereu ochii-mi fura larg deschisi si urechile ciulite. Nu! Nu a fost o curiozitate morbida si nici avida. A fost o curiozitate a noului, a schimbarii a…mai-binelui.
Hmm! Mai binele… L-am gasit???
Am o familie frumoasa fiindca in ciuda greutatilor inerente unui om normal am ramas impreuna. Fiindca, slava Domnului nu suferim de boli morbide. Fiindca ne castigam painea (nu spun culoarea azi) prin mainile si mintile noastre.
Am si multi prieteni. Unul mai minunat decat altul.Prieteni de la care primesc iar si iar caldura sufleteasca, sprijin moral si iubire
Si cred ca am TOTUL: FAMILIE si PRIETENI. Asta insemnand iubire.
Dincolo de tot si toate, dincolo de cele lumesti, perisabile pana la urma, lasam pe acest pamant un singur lucru: AMINTIREA.
Imi doresc ca peste inca 50 de ani sa las in urma mea amintiri pline de iubire, sensibilitate, bunadispozitie, amintiri luminoase si fierbinti ca o plaja in soarele amiezii.

Lasă un răspuns

