Sinceritatea, pana unde?

24 Aug
Ei bine,da! Stiu. E un subiect spinos, mai ales in zilele noastre cand suntem convinsi ca domina coruptia, furtul, minciuna,inselatoria…notiuni inrudite pana la urma.
Sa fiu sincera sa-i spun sefului ca a dat prima celor mai puturosi salariati??!!
Sa spun prietenei ca noua-i tunsoare ii vine ca nuca-n perete??!!
Sa spun invatatoarei verde infata ca face ora doar cu copii bastanilor orasului???!!
Cine are curaj? Asa am fost educati si asa e societatea: Capul plecat, mama, nici sabia nu-l taie..Dar a trai in minciuna e satisfacator?
Am vazut de curand un fragment dintr-o emisiune cu Elena Carstea pe Antena 2. Si zicea moderatorul, ce impact au vedetele sincere, dureros de sincere asupra lor, si a publicului, implicit.
Orice intrebare le-ar pune,oricat de delicata, ca se refera la ele ori la anturajul lor, nu trebuie sa faca supozitii, sa apeleze la paparazzi, ori sa foloseasca fel de fel de tertipuri ca sa optina adevarul. ELE VOR SPUNE DIN START ADEVARUL. Fiindca nimic nu-i opreste a fi autentici.
Mda. Adevarul doare si nimeni nu e perfect. Ar trebui sa ma gandesc daca eu suport adevarul celorlalti si apoi sa-l folosesc in relatiile cu cei din jur, dar nu ca o arma ci ca o deschidere a noi oportunitati. EX:
Ea:Am un prieten.Ma marit
Eu: As vrea sa te mai gandesti.Poate nu e cazul sa te grabesti
Ea. NU-ti place?
Eu In mare parte imi place ,dar hai sa vorbim despre defectele lui , sa vezi o sa i le poti educa/suporta o viata???? Sa vezi dc nu cumva iubirea ta va pali prea repede

Si mai e o situatie. Ai prietena cazuta la pamant, intr-o depresie cat cuprinde. CE faci?
O mangai pe crestet si o minti frumos???!!! Fiindca te gandesti sa nu o superi daca ii spui ca a gresit. Poate nu capital.Dar a gresit si ea.
Ce as face eu? I-as lua mana intr-a mea, i-as arata ca sunt acolo langa ea si i-as mai arata drumul pe care il vad eu. CALEA. Ea trebuie sa se ridice prin propriile puteri si sa – si urmeze calea. Eu nu voi putea fi mereu alaturi de ea. In schimb, in viata, prin prisma acestei experiente ea va avea puterea, discernamantul, inteligenta de a gestiona noul obstacol.

Lasă un răspuns

