Autocunoastere si transformare personala

31 Oct


Am spus intotdeauna cat de benefica a fost , pentru sufletul meu, intalnirea cu NICO.
Am spus si o repet la infinit cat de dornica de a trai aceasta viata frumoasa sunt acum, cat de..impacata sunt cu oamenii din jur, cu evenimentele trecute ori prezente,cum ma bucur de realizari si invat din esecuri, cum, sub spectrul gandirii, analizei, loviturile vietii sunt mult atenuate, le privesc cu intelegere, cu acceptiune, cu gandul:ce am de invatat de aici, cum trebuie sa procedez pe viitor.
Si astea doar din cateva „convorbiri”pe net, din recomandarile ei literare si mai ales din articolele de pe blogul ei. Deci foarte putin.
Consider o datorie de onoare sa impartasesc binele meu cu cei din jur. Imi doresc din tot sufletul sa fiti partasi la realizarile mele, sa va bucurati si voi de frumusetea zilei de azi si sa o asteptati cu nerabdare pe cea de maine.
De aceea, un workschop sustinut de Nicoleta Svarlefus mi se pare o ocazie unica, care cu nici un chip nu trebuie ratata.
Iata ce iti promite workshopul:

Pe parcursul celor 5 saptamani,ne vom uita la barierele pe care noi insine ni le-am pus in cale,vom invata cum sa traim in deplina armonie cu trecutul nostru,cum sa renuntam la a ne invinovati ,judeca si sabota,cum sa integram in sinele nostru chiar si partile care nu ne plac la noi,cum sa ne asumam responsabilitatea pentru tot ce suntem,facem sau avem,cum sa ne acceptam si sa ne iubim pe noi insine si cum sa traim in prezent.
Explorand umbrele trecutului ,privind in fata emotiile negative si ranile pe care acestea le-au generat,aducand dragoste si recunostinta acolo, putem trece la crearea vietii noastre cu adevarat,putem accesa maretia din noi si putem constientiza puterea reala pe care o detinem.Toate astea,,doar schimband contextul,schimband felul de a privi viata si practic,lasand trecutul in trecut.
Tu ce duci in spate? Despre ce este viata ta? Cum ar fi sa fie despre pace,implinire,armonie,dragoste si prosperitate? Cum ar fi sa stii ca esti deja intreg,complet si perfect si ca nu mai trebuie sa te straduiesti sa te „repari” sau sa te ascunzi?
Vino si traieste aceasta experienta grandioasa! Fa-ti acest dar de pret !

Restul: marturii, experiente, date, cost, locatie gasiti aici:http://astrocafe.blogcreativ.com/

Lasă un răspuns

