Eu-electoratul.

20 Noi

Aha! Iata ca vii iar la mana mea.
Vii in genunchi sa-mi cersesti votul. Vii cu o punga rosie ori galbena (ce mai conteaza culoarea) intr-o mana, un pix si-un calendar in ailalta.
Nu esti prost, stii ca m-ai pacalit tot asa si data trecuta si data ailalta si…de cand ma stiu.
Ai mers pe principiul ca e civic , ca am obligatia morala, ca…daaaaa, ca pot salva omenirea cu votul meu! De fiecare data ai gasit alt motiv sa ma ademenesti la vot.
Dar de data asta m-am trezit. Nu crezi??? Nu prea citesti inteligenta in ochii mei? Eeeei, nu-ti trebuie prea multa carte sa te saturi de saracia ta si de bogatia/preaplinul altora, alesilor.
sa privesti deznadajduit la atatea tabere si sa te intrebi cu disperare unde e adevarul.
Sa -ti spui cu mintea clara fara urma de alcool, amfetamine, si chiar hrana cea de toate zilele: Eu cu cine votez?
Si stii cand m-am desteptat ? Cand am realizat ca tu sforai in parlament pe banii si votul meu!
Cand ne vom trezi noi toti – electoratul- nici tu nu vei mai avea unde sforai!
In asteptarea acelei zile pe 30 noiembrie imi voi petrece ziua in casa, la caldura cu o carte buna in mana!

Lasă un răspuns

