La cumpana dintre ani!

31 Dec

Inca un an….
Caruia ii multumesc pentru ca mi-a adus cativa prieteni de o calitate deosebita si cateva jaloane ce mi-au schimbat viata, facandu-mi-o mai frumoasa si mai puternica!
Inca un an…In ciuda varstei din buletin nici nu-mi trece prin cap sa ma uit in urma cu manie, cu regrete, cu frustrari.
Asa ca eu visez
Si imi doresc
Si am certitudini

Ca voi avea un an, un nou an fara dezastre financiare, meteo,sentimentale , familiale…etc. care va fi un progres pe scara evolutiei mele intelectuale, spirituale, morale si materiale, va fi un an bun ….
Ceea ce va doresc si voua din tot sufletul! LA MULTI ANI!

Lasă un răspuns

