SCRISOARE DESCHISĂ MINISTRULUI SĂNĂTĂŢII

10 Feb

Singura mea tangenta cu mediul medical este atunci cand suferinta vreunui membru al familiei ma impinge la usa lor.Usa pe care am timp sa o analizez micro si macroscopic fiindca m-a dotat Dumnezeu cu prea mult bun simt si stau ca boul,(boul de pamant !!!) la rand.
Accidental am vazut si eu la tv.campania de denigrare a medicilor (ori coincidenta descoperirii atator hibe) sub obladuirea carora trecem de la agonie la extaz.Si mi-am zis in barba ca asa cum sunt uscaturi in orice domeniu de activitate asa sunt si aici. Dar atacurile astea furibunde impotriva lor sunt poate din cauza faptului ca ei nu lucreaza cu suruburi, cu hartii, cu conturi, ori dividende,ci cu ce e mai de pret viata .
Dar…
Oriunde in lumea asta si de cand suntem pe acest pamant intr-un diferend s-au ascultat amandoua partile. Ai ascultat si parerea unui medic despre locul sau de munca? Eu am citit cu sufletul la gura, lasandu-mi apoi un gust amar aceasta Scrisoare deschisa care te pune pe ganduri.
http://sebastian-corn.tapirul.net/370/scrisoare-deschisa-ministrului-sanatatii-un-autodafe/comment-page-5/#comment-2717

Lasă un răspuns

