Eu, blogul si Voi.

16 Feb

De ce am facut blogul asta se intreaba Cabral si mai departe n-am citit
Ca ma macina si pe mine gandul asta
De ce credeti?
Ma chinuie talentul literar ori mai putin literar?
Ca sa suplinesc lipsa barfei de la scara blocului in compania unor distinse doamne cu haine mirosind a ceapa, oja sarita de pe unghii si capul plin de telenovele si Kanal D?????
Ca sa vorbesc in pustiu si sa ma inspaimant de propriul ecou???

Mai norocoasa am fost cu chatul ca mai tastati pe acolo vreo doua vorbe ca in rest, parca va musca!
Uite, invit in mod special domnul care a zis (in particular) ca am un blog trist, dar si pe doamna care mi l-a laudat (pe messenger), va invit pe fiecare dintre voi sa dati click la sfarsitul fiecarui articol acolo unde scrie Comentarii sa spuneti deschis ce ganditi despre cele citite.
Veti fi astfel parteneri de discutii si de blog si va fi mult mai distractiv pentru toata lumea.
Chiar dc eu aprob publicarea promit sa le scriu si pe cele pro si pe cele contra. Doar jignirile si invectivele si limbajul de mahala nu are ce cauta aici.

Lasă un răspuns

