PROFESORUL

18 Feb

Asa suntem noi oamenii facuti.Avem nevoie de jaloane in viata, de persoane si personalitati care sa ne fie un exemplu, un far, o sursa de lumina , de umanitate, de cunoastere.
De aceea atunci cand intalnesti un profesor care isi face meseria cum trebuie, care stie sa te captiveze, pe care atunci cand il asculti ii sorbi fiecare cuvant si nu iti mai e sete,foame, frig sau oboseala – esti un fericit al sortii. Nici pe el nu-l mai vezi. Vezi de fapt, vizualizezi scenariul , ceea ce explica, ceea ce preda… Tu nu mai esti in sala de curs . Te poarta lin, parca zbori spre zenitul cunoasterii.
Va rog insistent sa priviti acest minicurs de la Fac de filosofie pana la sfarsit si sa va analizati sentimentul trait. Mie imi vine sa plang de necaz ca nu am avut astfel de profesori si parca se rupe ceva din sufletul meu cand se termina, parca ma trezesc dintr-un frumos vis.

Sa-i dea Dumnezeu sanatate acestui om deosebit! In seara asta am avut seara de auditii. Mi-am pus castile pe care le folosesc rar si l-am ascultat in toata splendoare lui pe Dan Puric.

Lasă un răspuns

