De 8 Martie

8 Mar


Primita acum de la fiica mea:
O femeie are forta sa surprinda un om,poate controla certuri…poate sa duca sarcini grele.Mentine frumusetea,iubirea si opiniile.Surade cand ar trebui sa tipe ,canta cand ar trebui sa planga,plange cand e bucuroasa si rade cand e speriata !Iubirea ei e incontrolabila…Unicul lucru gresit in ea,e ca de multe ori uita cat de mult „valoreaza”.
Trimite SMS-ul asta la toate femeile speciale pe care le cunosti. Eu tocmai am facut-o!

Incantator!Eu nicio data nu mi-am laudat puiul, cum fac mai toate mamele, judecand cu sufletul. Iubirea fata de copilul meu nu a avut nimic comun cu defectele ori greselile sale. Asa ca si acum zic in deplina…obiectivitate: Din zi in zi sunt mai incantata de evolutia copilului meu. Acolo unde e , printre straini a avut capacitatea si puterea de trai demn printre tineri care i-au fost si ramas prieteni.
Iti trebuie o anumita conduita morala ca sa poti trai fara ca parintii sa-ti sara in ajutor in secunda urmatoare.
Iti trebuie o mare putere de discernamant ca sa stii cand , ce si daca trebuie sa iti spui parerea….
Si iti mai trebuie si o mare incredere in parinti ca sa le spui oricand orice ai mai facut..Bine sau rau.
E lucrui mare ca scapata de autoritate parinteasca sa nu adopti viciile unora din gasca.

Eu iti multumesc draga mea ca ma consideri o persoana speciala, ca m-ai bombardat cu mesaje azi si mai ales ca aceasta recunostinta vine de la….viguroasa mea plantuta. Care fara a minti ca isi da doctoratul la Sorbona ori ca face vacanta in Hawai, traieste cinstit si frumos spre linistea, incantarea si multumirea parintilor.

Lasă un răspuns

