Valoarea mea

2 Mai


Nu spun ce a fost pe vremea mea.Acum, in zilele noastre femeia cauta in perechea sa, in omul care-i va sta alaturi toata viata, caractere si caracteristici mai subtile, mai profunde.
Pentru ca sa fiu „supusa”, „ascultatoare”, El trebuie sa ma domine intelectual si moral. Bagajul lui de cunostinte imi va impune respect. Si-l voi respecta din constiinta, nu din obligatie.
Trebuie sa gasesc in el sprijinul vietii, sa pot evolua fiindca el are incredere in mine si in fortele mele. Sa-mi fie alaturi, sa-mi impartaseasca ideile ori sa ne sfatuim si sa alegem impreuna, cu rationalitate, nu cu patima, calea cea dreapta.
As mai avea nevoie si de intreaga lui sensibilitate, sa fie receptiv la galgaitul bucuriei ori la infiriparea lacrimei in coltul ochiului; sa vada el, sa simta el. Sa nu astepte sa-i fac eu confidente.
Umorul lui nu trebuie sa se consume doar cu prietenii. Pastrarea zambetului pe buze, a optimismului cotidian , a credintei nestramutate ca impreuna vom depasi orice vicisitudini ale vietii imi va da putere.
Si mai am nevoie de cineva cu care sa pot comunica. Oricand. Oricat. Orice.
Cer mult?
Valorez mult!

Lasă un răspuns

