NOI – AZI

14 Iul


Dar despre ce sa scriu?
Sa scriu despre lumea care se prabuseste in jurul meu si o data cu mine. Ma fac ca nu vad, si ca sa-mi pastrez buna dispozitie, si fiindca sunt prea mica in aceasta imensitate pentru a putea schimba ceva.
Vad poate mai bine ca oricand, parca mi s-a ridicat un val de pe ochi, vad cat de mici sunt multi oameni in preocuparile lor. Vad cum ura, invidia, parvenitismul,foamea dupa agoniseala se intind ca o pecingine peste neamul acesta.
Si?
Pot ajuta cu ceva?
Virtual poate am mai multe sanse. Dar in viata cotidiana sigur nu. Fiindca ma privesc ca pe un extraterestru, un sectant, o baba bisericoasa ce peroreaza credinta in cele patru zari, un mutant!
E atat de greu? E impotriva firii omenesti sa iti ierti dusmanul, sa-ti devina indiferent, sa nu te mai bucuri de raul lui, sa-l privesti cu compasiune si daca ai ocazia sa-l ajuti?
Am incercat si eu sa ma purific, prin comportament, prin mod de gandire. Nu am ajuns la perfectiune, dar sunt atat de linistita, impacata cu mine si cu lumea care isi continua prabusirea.
Pana cand? Pana unde? Se spune ca va exista o renastere. Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Lasă un răspuns

