Copilarie+suferinta-indiferenta=omenie

31 Aug

Am citit aseara cat de mult am putut dintr-un blog al durerii.
http://isabellelorelai.wordpress.com/
De obicei evit.
Si stirile de la ora 5, si faptul divers, si cine a mai murit in oras si de ce.
De data asta nu m-am putut smulge din acea lume a mortii si a vietii, unde domneste tacerea, suferinta, singuratatea, indiferenta.
Este demna de admirat initiativa si lupta autoarei de a misca oamenii si de a schimba destine.
Acolo , la Budimex, eu nu pot ajunge. e mai greu, e peste mana, dar sunt convinsa ca asa cum e atat suferinta in jurul meu asa e in fiecare locsor din aceasta tara pe care unii dintre noi(destui/prea multi) o imping catre dezastru.
Asa ca putem face ceva aici, la locul nostru de munca, la locul de bastina… Important e sa privim altfel strada, orasul, serviciul, vecinii.
Sa lasam indiferenta aruncata intr-n colt si sa aducem in primn plan empatia, omenia, credinta, iubirea.

Lasă un răspuns

