Iar la vot

4 Oct


De-a lungul vremii mi-am pus sperantele de mai bine, osciland de la un partid la altul, de la un candidat la altul.
Sunt prea batrana sa ma poti pacali de multe ori. Si, scarbita, am renuntat.
Am renuntat la increderea in partid, in om,in idealuri si, in ultima instanta, chiar la speranta, aceasta concretizandu-se in absenta mea de la vot. Ulterior mi s-a luminat mintea si am realizat ca mai usor poate fi folosit un vot alb decat unul nevalid ori valid.
Asa ca am decis prezentarea mea la vot: de presedinte, de partid, de parlament , de orice. Cred ca e singurul drept care mi-a mai ramas in aceasta tara.
In rest… Da, am drepturi dar cand mi le voi sustine, cere, ori argumenta in fata celor in drept voi avea de suferit. Asa ca eu prefer sa tac fiindca stiu ca nu se va schimba nimic.
Se va schimba atunci cand tot omul cu dorinta de a munci isi va gasi un loc de munca.
Se va schimba atunci cand politicienii, institutiile bugetare, particularii si oamenii de rand vor fi de buna credinta si vor respecta minimum minimorum: Constitutia.
Se va schimba atunci cand va exista o egalizare a salariilor, conform pregatirii si conform cerintelor locului de munca. Atunci cand nu vor mai exista indivizi care cu nerusinare vor incasa 10-100 de salarii minime pe economie nefacand nimic.
…..
Utopii???
Poate!
Ce candidat ma poate convinge?
Nu cel care imi va arunca fluturasi electorali peste poarta!
Nu cel care va face turul orasului intr-o masina cu megafon!
Nu cel care va argumenta de la tribuna, fara o baza reala (fapte) cat e el de competent si cate poate face pentru natiune!
Nu cel care imi va da un pix, un caiet, ori o galeata!
Si nici de zaharul lui nu am nevoie! Imi e greata!

Toti banii astia (ori o mare parte din ei)daca ii va folosi, macar in campanie electorala sa ajute un batran, o famile saraca, o persoana cu handicap, un om care nu s-a nascut intr-o zodie atat de norocoasa ca a lui, ori ca a celui care ii da banii,in ochii mei va avea mai multa credibilitate.
De aceea este votat Becali! Lumea simpla trece peste gramatica, cultura, buna cuviinta si vede doar ca atunci cand le-a fost greu a ajutat.
Pentru campanie, pentru imagine, pentru ce o vrea el. A ajutat: Nu cu o galeata, nu cu un fluturas electoral.
PS. Cine are curajul sa priveasca in ochi acesti exponenti ai suferintei si cu buzunarele doldora sa -si continue nestingheriti ghiftuiala? Cum sa-i votez eu pe cei care-si intorc privirea de la strigatul lor de ajutor(mut ori ba)?



Lasă un răspuns

