Masura fericirii

29 Noi

Pot sa sper in fericire?
Nu neaparat a mea, de asta am eu grija, cât a speciei umane.
Si nu e marea fericire -culmea extazului- cat un dram de liniste, de siguranta, de deschidere, de evolutie. E un moment, oricare al zilei, in care vazand exuberanta unuia,sufletul imi zice ca pot participa la bucuria lui. Nu e nimic deosebit, nimic iesit din comun. E un moment al zilei, oricare, in care pot zburda precum copii.
Cand si noi, romanii, putem lasa deoparte pentru cateva minute, certuri, boli, suferinte,invidii, griji si ne vom putea bucura?
Cand se va produce acel declic?
Probabil cand se vor diminua certurile, bolile, suferintele,invidiile, grijile, astfel incat sa le putem duce.
Ca sa ma intelegi mai bine, spune-mi sincer, te poti vedea in acest clip? Si ce te retine?

Lasă un răspuns

