Esti fericit cand….

24 Feb


Esti fericit…
-cand te bucura o raza de soare, un fulg de nea, un fir de iarba, un zambet, un apus de soare;
-cand orice bucurie sau necaz il privesti ca pe o noua experienta, o noua provocare pe care ti-a trimis-o Dumnezeu, lasandu-ti liberul arbitru.
– cand ai puterea sa alegi drumul greu, virgin, misterios, lasandu-l in urma pe cel batatorit dar cu infinit mai putine satisfactii;
– cand ai atata iubire (si intelegere) incat o daruiesti cu bucurie tuturor;
– cand defectele oamenilor nu-ti intineaza iubirea pe care o nutresti fata de ei;
– cand desi te pui in slujba oamenilor iti traiesti viata cu demnitate, verticalitate, empatie, spirit viu, cercetator;
– cand esti impacat cu trecutul;
– cand traiesti cu toata fiinta prezentul;
– cand ai incredere in viitor…….

2 răspunsuri to “Esti fericit cand….”

  1. Anonymous 25 Februarie 2010 la 10:19 am #

    Ce pot sa spun e ca ai niste articole minunate. Cuvintele mele sunt prea sarace in a ma exprima si sincer acum nu-mi vine in minte decat sa-ti spun ca esti un om minunat.

  2. Nicoletta 25 Februarie 2010 la 11:08 am #

    Multumesc mult pentru apreciere. Tare imi e drag cand mai comenteaza lumea. Parca vorbesc in pustiu…Deci bucuria mea e dubla!

Lasă un răspuns

