Mincinosul TV

11 Mar


In ultimul timp am intalnit o buna (prea buna) parte din cunoscutii mei care nu cunosteau ce se intampla in lume. Lucruri mult mediatizate, nu asa orice nimic.De ce? Neincrederea in televizor in primul rand si in media in general.
Fericiti cei care mai citeau cate ceva pe net.
Mi se pare riscant sa spui STOP informatiei. Daca nu stii ca a fost cutremur in Haiti, Chile, Turcia, un viitor cutremur te poate lua prin surprindere. Si asa ne ia mereu prin surprindere.
Daca nu stii macar in mare de inundatii, ierni aspre, boli nemaiauzite, degeaba mai speram intr-o transformare in bine a omului.
El, omul neinformat cat de cat va sta in mediul lui ca intr-un clopot de sticla unde va primi doar lumina zilei, nu va avea contact cu lumea nu va sti cum sa se apere de agresiuni, de orice timp vor fi ele, dar nici cum sa se perfectioneze, cum sa se recalifice, cum sa se orienteze in acest hatis al schimbarilor, minciunilor, inselatoriilor.
Si, parerea mea, de ce evitam bombardamentul acestor informatii despre care stim din start ca ne mint?
Fiindca trebuie sa dicernem ce e adevar si ce minciuna, trebuie sa extragem de acolo doar ce ne e noua folositor. Eu zic ca de-a lungul anilor capatam experienta si vedem chiar pe chipulcrainicului manipularea.
Am cazut dintr-o extrema intr-alta! Si nu e bine!

2 răspunsuri to “Mincinosul TV”

  1. doramar 11 Martie 2010 la 11:44 am #

    ok, da-mi voie sa-ti raspund. eu am sa deschid o campanie impotriva televizorului si nu pentru ca ar fi mincinos, ci pentru ca este manipulant. Si iti spun cum functioneaza toata treaba.pentru inceput iti arata toate crimele si dezastrele care s-au intamplat in tara si in lume cu amanunte si reluari dramatice si nu ca pe o simpla stire, sa fie siguri ca n-ai scapat nimic. Simpla stire e o relatare rece care te informeaza. mass media nu mai ofera stiri ci senzatii menite sa-ti scada respectul de sine pana la limita inferioara. apoi ce face? ia o pauza publicitara si-ti spune : dupa cum ai vazut lumea e rea si murdara dar uite ce te poate face fericit: coca-cola, chipsuri, mergi la mc donald etc si iti invadeaza creierul cu o multime de imagini in care oamenii mananca si beau aceste produse(de kko) si devin mai fericiti, sau fac cumparaturi scumpe si isi cresc respectul de sine, pentru ca pe noi ne reprezinta prea mult ceea ce avem si nu ceea ce suntem. . asta e din pacate. SU SUNT İMPOTRİVA TELEVİZORULUİ pe care l-am scos treptat din viata mea, citesc stirile pe net , eu aleg cand si de unde. eu sunt cel care imi selectez informatiile. Eu nu spun sa traiesti detasat de realitate ci dinmpotriva sa traiesti in realitate, care nu e cea a televizorului. am o poveste interesanta dar ma tem ca ma lungesc. revin

  2. doramar 11 Martie 2010 la 11:46 am #

    P.S.cutremurul oricum te ia prin surprindere, ideea este daca stii ce sa faci in momentul respectiv, asta daca mai poti face ceva.

Lasă un răspuns

