Eu.Tu. Noi.

23 Mar


Ce sa zic?
Ce sa mai zic?
Sa zic despre curaj, avant, forta,incredere, puterea de a-ti urma calea?
Sa zic de certitudinea ca poti face si tu ce fac altii, poti reusi si tu?
Sa zic de satisfactie, de zambet victorios, de privire triumfatoare, de….”Asta sunt eu”?!

2 răspunsuri to “Eu.Tu. Noi.”

  1. Raluca 23 Martie 2010 la 7:07 pm #

    Superb filmuletul…chiar ca orice comentariu e de prisos.Felicitari Nicoleta pentru articolele interesante de pe blog si iti multumim ca ne aduci in fiecare zi cate un zambet pe buze si curaj

  2. Nicoletta 23 Martie 2010 la 8:04 pm #

    Multumesc frumos , Draga mea! Si mie mi-a placut mult de tot. Stii ca nu puteam tine pentru mine!Chiar nu stiam cine e din United Kingdom….Daca nu scria Anglia nu mi-a mers mintea!

Lasă un răspuns

