Educatia copilului

29 Mar

Cum am crescut noi?
Cum ne-au crescut parintii? Cu bata si batul.”Bataia e rupta din rai”, zice-se, chiar in Scriptura. Doamne, cata bataie am mancat eu. Mama, Dumnezeu sa o ierte, nici nu-si mai aducea aminte cat ma batea. Nu ca as fi fost un copil model. Asta era metoda ei, metoda vremii. Si uite ce om am ajuns, scuzati lipsa de modestie, dar eu apreciez felul in care am fost educata. Adica rezultatele. Mai putin metodele.
In ziua de astazi problemele sunt mult mai mari, mai grave, misterioase, de nepatruns. Conflictul generatiilor este mai atroce. Si la mare putere e PSIHOLOGIA.
Iata sfaturile unui pedagog, care ne pun pe ganduri.

Iata ce interactiv expune prof Colceag o lectie (chiar cu adultii):

Rara avis!

Un răspuns to “Educatia copilului”

  1. Anonymous 10 Aprilie 2010 la 10:55 am #

    Draga mea si eu am fost educata ca si tine cu putina bataie.Imi aduc aminte ca se spunea pe atunci"ca unde da mama creste".Nu sunt deacord cu metodele astea asa ca eu nu le aplic la fetita mea.Insa am totusi niste ramasite,trecutul si-a lasat amprenta,tip la ea cand ma enervez.Ma calmez repede insa si imi aduc aminte ca de fapt copii sunt niste oameni in miniatura cu orgoliul lor,cu nervi lor,intr-un cuvant au si ei personalitatea lor.Mai am multe de invatat,insa sunt mereu deschisa la nou,asa ca sper sa invat cat mai multe de la oameni minunati ca tine.Aceeasi anonima Mihaela.

Lasă un răspuns

