O SUTA

15 Apr

Eeeeeeeeeeei, iata, ieri am scris a 100 postare.

Habar nu aveam, am descoperit in dimineata asta. Si cred ca numeri pe degetele de la o mana  postarile scurte, ca cele precedente.

In general am scris cand am avut ceva de spus.

Hai, gata cu lauda. La munca!

6 răspunsuri to “O SUTA”

  1. Sagetutza 15 Aprilie 2010 la 8:49 am #

    La cat mai multeeeeeee, Nico draga!!!!!
    Pagina ta noua m-a surprins foarte placut, desi la tine nu ma mai surprinde de multa vreme ceva…Arata MINUNAT!!!!!!!!!!!!!FELICITARI, draga mea!!!!!

    Buna dimineata, zic cu intarziere, am intrat asa doar cu un picior la tine in casa, sa te salut un pic dupa care, stii, fug, unde am treaba…tre’sa rezolv cate ceva…
    Dar ma mai intorc….si muzica e foarte placuta la tine, ce mai e, o ambianta de nu-ti vine sa mai pleci…
    E placut Nico, e foarte placut!!!
    Succes si sanatate!!
    Te pup, de nu te vezi!
    Cu drag.

    • nykoletta 15 Aprilie 2010 la 8:53 am #

      Draga de tine! Cat ma bucur ca esti pe aici!
      Adevarat ca ce e bun ingrasa ori e prea putin. Asa si tu! Te vad atat de rar pe net, dar imi aduci atat bucurie cand apare meteoritic as zice!

  2. Raluca 15 Aprilie 2010 la 7:32 pm #

    Felicitari Nicoleta.
    Cat mai multe postari sa ai, caci imi place ce scrii si te citesc cu drag de fiecare data.

  3. ralu 22 Aprilie 2010 la 7:32 am #

    Multe inainte!!! :*:*:* k tare bune-s postarile la casa omului…mai invatam si noi(astia mai fara experienta de viata)kte ceva.
    Va pup!

    • nykoletta 22 Aprilie 2010 la 7:47 am #

      Meritul este al celui/celei care deschide ochii! Sa vada, sa invete.
      Ca stiu eu niste persoane , nu dau nume-persoane importante,care refuza informatia. Pe principiul: Las’ca stiu!

Lasă un răspuns

