Dansand pe muzica de…..

30 Apr

Iarasi, nu am rezistat. Nu pot vedea ceva deosebit fara a-l impartasii cu voi. Cine are gusturile mele, pasiunile mele , revine. Asa ca , va rog priviti cu drag, acest actor cu multiple valente, cu o pasiune clocotitoare, cu o cultura vasta si cu o credinta nestramutata.

4 răspunsuri to “Dansand pe muzica de…..”

  1. ANITA 2 Mai 2010 la 11:20 am #

    Multumesc,Nicoleta! 🙂

  2. Ema 9 Mai 2010 la 11:59 am #

    Draga si iubita mea Nikko, vad ca impartasim mai multe pasiuni decat credeam eu! Cu bucurie iti scriu, mi-e tare dor de tin si pentru ca nu iti pot trimite fizic cartea care pe mine m-a imbunatatit si transformat (Domnul Dan Puric pentru mine este o valoare inestimabila a poporului roman), o sa incerc sa ajunga altfel la tine 🙂
    Impreuna cu mult dor (mi-e dor si doare) de tine si cu o caruta plina de flori+pupici dulci si sinceri de la Ilincuta

    http://rapidshare.com/files/385217625/Dan-Puric-Despre-OMUL-FRUMOS.rar.html

    • nykoletta 9 Mai 2010 la 4:20 pm #

      De fiecare data e o bucurie intalnirea cu tine! Si eu sunt iarasi in castig!

  3. emaradu 9 Mai 2010 la 7:14 pm #

    Cu placere, Nikko 🙂
    Sa-ti fie alinare cartea, cum mi-a fost mie.

Lasă un răspuns

