The show must go on!

29 Aug

Ce rost are sa mai deschid inca un blog. Ori sa imi fac un site. Aici este ceea ce ma reprezinta: framantari, realizari, ganduri, bucurii, tristeti si mai ales fiecare cotitura pe drumul vietii.
Iata inca una.O pasiune tulburatoare, devoratoare de timp si energie, dar care ma imbogateste spiritual si estetic. A inceput din dorinta de a avea si eu pomisori din pietre semipretioase. Apoi am vazut multe, extrem de multe tutoriale. Apoi mi-am dorit sa fac si eu. Diverse bijuterii.
Apoi le-am aratat si altora. Nu au placut de prima data. Mai era de muncit la ele. Asa ca am continuat:Tutoriale, site-uri cu bijuterii, magazine on line,forumuri, alte handmade-uri (!).
Au venit astfel primele aprecieri si mult mai tarziu, primele vanzari.

Pentru mine cristalele, « inainte » erau inrudite cu luxul, intangibilul, opulenta dar lucrand cu ele, incet incet, pipaindu-le, privindu-le, incercand sa le combin mi-au devenit extrem de familiare, apropiate. De suflet.
In unele ma regasesc. Atingerea lor diafana, ori dura isi are rolul ei. Sunt fiinte cu care sunt in simbioza. Ma simt, purtandu-le, ca o regina. Ma simt frumoasa si sanatoasa.
In altele imi pun speranta, le incarc energetic cu aspiratiile mele si, purtandu-le, urmaresc cum mi se schimba destinul.
In altele admir finetea, stralucirea, mesajul si ma gandesc ce bine i-ar sta fetii mele cu ele.
Nu au cum sa nu te farmece, sa nu te cucereasca vitalitatea acestor pietre , produs al naturii, fiinte ale regnului mineral.
Nu ai cum sa nu le simti, in timp (o saptamana – doua), vibratia.
Nu ai cum sa nu le simti influenta pozitiva asupra propriilor dezechilibre, fiindca ele transmit energie prin culoare si prin structura cristalina, preluata de corpul uman prin chakre

Va invit sa lasati libera intuitia sa aleaga talismanul norocos !

3 răspunsuri to “The show must go on!”

  1. ANITA 30 August 2010 la 1:40 am #

    Felicitari pentru idee!Sa fie intr-un ceas bun!

  2. raluca 6 Septembrie 2010 la 10:50 pm #

    felicitari pentru idee. Cu siguranta este intr-un ceas bun. Sunt foarte frumoase.
    Si eu am o pasiune pentru cristale si de cand mi-am cumparat unul, nu m-am mai putut opri. Sunt superbe si folositoare.Felicitari!

    • nykoletta 7 Septembrie 2010 la 6:49 am #

      Multumesc Raluca! Cine zicea ca te-am pierdut?! Intr-adevar cristalele ne sunt un sprijin in viata.

Lasă un răspuns

