Preturi de criza.

6 Oct

M-am gandit sa cumpere si persoanele care isi doresc dar nu pot investi prea mult in semipretioase. Am inclinat catre forma sinuoasa a copaceilor, catre cristale mai putine si am optat pentru stative naturale: piatra.

Am folosit topaz -verde, agata indiana – verde inchis, opal – alb si cuart roz, in diverse combinatii.

Deci: 15 lei fara taxe postale.

Un răspuns to “Preturi de criza.”

  1. ANITA 10 Octombrie 2010 la 1:52 pm #

    Sunt minunati si pretul este accesibil.Imi place mult al patrulea(simt ca rezonez cu el).

Lasă un răspuns

