Invitatie

24 Oct

Pentru cei care  asteapta sa-si clateasca ochii pe aici, va anunt ca am lucrat dar ca nu am apucat nici macar sa le fotografiez ca si-au gasit deja alt stapan.

Deasemeni va indrum cu drag catre site-ul astrologului Nicoleta Svarlefus (http://www.astrocafe.ro/) unde  scriu si eu cam ce am putut afla despre cristalele mele iubite  (http://www.astrocafe.ro/articole/articole/cristale_pietre_semipretioase_pe_zodii-41).

Daca nu va este suficient acest site o puteti vedea si asculta pe Nicoleta Svarlefus si invitatii sai, pe Antena 2, de luni pana joi la 17,15.  „Fie ca e vorba despre Astrologie (va exista o rubrica de horoscop) sau despre autocunoastere si dezvoltare personala (cate o tema pe zi), alegerea subiectelor si a partenerilor de dialog va fi facuta, astfel incat un mesaj puternic sa ajunga la tine, de fiecare data.”

Lasă un răspuns

