Ziua(luna) femeii

27 Feb

Lucrarile mele se adreseaza  cu predilectie femeilor. Ele sunt clientele mele in timpul anului. Iata ca martie este singura luna in care ar trebui sa ma adresez barbatilor  cu indemnul: Nu  cumperi o bratara conasule pentru mama/fiica/iubita/colega??!

Cred ca pentru ei e cea mai nenorocita luna a anului si poate nu neaparat de zgarcenie, poate fiindca  acest gest este o recunoastere  ( a iubirii, aprecierii, etc) De ce ar face-o? Orgoliul lor nu prea le permite.

Asa ca printr-un frumos obicei al pamantului tot noi ne alegem cadoul preferat luand suma corecta ( plus taxe transport,taxa ambalaj,  taxa stresul cautarii, taxa taxei….Eeeeee!) din portofelul lui.

Va propun deci  fetelor niste bijuterii  mai mici – bratari si cercei. Multe sunt seturi. Pretul nu-l stiu inca, trebuie sa vad  cat au costat  materialele.

cercei

cercei 2cercei 3 si 4

4 răspunsuri to “Ziua(luna) femeii”

  1. gia 1 Martie 2011 la 1:32 pm #

    deci mor dupa cerceii aia rosii. zi-mi ca-s la „colet”!!!!!!!

    • nykoletta 1 Martie 2011 la 2:13 pm #

      Zic: „DA” !

      • Roberta Mihai 6 Martie 2011 la 3:26 pm #

        Nico, foarte frumos ce faci, felicitari! Dar… stii, mi-e dor sa te citesc de ce ai renuntat de tot?

      • nykoletta 6 Martie 2011 la 5:15 pm #

        Din lipsa de timp. Tu iti dai seama ca eu nu mai am timp nici macar sa va citesc?! Dar stii ca eu tin cont de parerile voastre si nu uit sugestia ta. Multumesc!

Lasă un răspuns

