Bonsai

23 Mar

Un copacel bonsai , facut cu margelute de nisip, nu are semipretioase dar pe care mi-l doream demult. (La comanda pot face si pe alte culori (daca nu  voi face chiar si fara comanda)  sa zicem alb roz ca  ciresii infloriti…)Pret 50 lei.

 

 

2 răspunsuri to “Bonsai”

  1. daniela 24 Martie 2011 la 4:03 pm #

    am vazut ca l-ai plantat in tava , arata bine , dar inca nu am reusit sa imi dau seama ce fructe sunt , sau sunt flori ?
    oricum combinatia e frumoasa

    am timp putintel si cred ca mai apuc de „comentat „

    • nykoletta 24 Martie 2011 la 4:10 pm #

      Sunt neste flocirele rosii !. Tavita e de ceramica si astazi am gasit si iarba. Nu „iarba”. Sa te tii!

Lasă un răspuns

