Bijuterii de MAI

6 Mai

Bratara blue goldstone, cristale rubinii

7 răspunsuri to “Bijuterii de MAI”

  1. rus8anca 7 Mai 2011 la 11:54 am #

    faci lucruri minunate, jos pălăria!

  2. maria florescu 14 Mai 2011 la 9:23 am #

    imi doresc o bijuterie protectoare pt zodia taur,care sa cuprinda pietrele pretioase pt zodia taur,cum o pot procura?ajutatima va rog,va multumesc

  3. maria florescu 14 Mai 2011 la 9:24 am #

    tinetio tot asa k faceti bine ce fCETI

  4. Carmen Petre 1 Noiembrie 2011 la 12:10 pm #

    Imi plac bijuteriile tale si as vrea sa cumpar, cum se procedeaza?

    • nykoletta 1 Noiembrie 2011 la 2:16 pm #

      In principiu, comunicam. Am bagat ID-ul tau in lista mea de messenger.
      Discutiile vor fi de genul: ce bijuterie ti-ai dori, vrei o piatra anume, vrei sa-ti recomand eu pentru zodie, pentru vre-un scop, etc.
      Acum fac la comanda fiindca as vrea sa ma reprofilez pe sapunuri. Dar, prima iubire nu se uita nicicand!

Lasă un răspuns

