Transformarea

10 Mai

Ce a putut sa iasa dintr-o bratara de chihlimbar legata cu un fir de elastic negru:

3 răspunsuri to “Transformarea”

  1. violetabalan 14 Mai 2011 la 3:27 pm #

    Chihlimbarul…este magic. Am inteles acest lucru abia dupa ce am vizitat muzeul Chihlimbarului de la Colti, judetul Buzau. Iar transformarea e frumoasa.

  2. centaurica 4 August 2011 la 10:00 pm #

    Mai Nico, draga mea, demult nu ti-am mai calcat pragul…Dupa atata amar de vreme observ cu mare placere cum ti-e imbracata casa toata de sarbatoare… Nici nu stii unde sa te uiti,numai frumuseti una si una, vezi p-aicea…Bravos draga mea si la mai mare!!!…Si picturile ma incanta f.mult, sper sa reusesc sa ti le vad pe toate…daca se poate…Spor sa ai, si te pup de nu te vezi…:)

    • nykoletta 5 August 2011 la 9:46 pm #

      Ce onoare! De vizita, de comentarii elogioase. Ma bucur ca e pe placul tau. Trebuie sa vezi totul odata si odata!

Lasă un răspuns

