Despre preturi

19 Mai

 Vreau sa  subliniez/accentuez/adnotez s.a.m.d. ca preturile sunt fluctuante.  Nu in functie de pretul petrolului dar , din pacate , la bijuterii lucrarea finala depinde de pretul de achizitie.

Nu am nici timp si nici rabdare sa  fac  creatii bazate exclusiv pe  munca mea. Din pacate bijuteriile mele se bazeaza pe achizitionarea de pietre semipretioase care azi au un pret, maine (nu e literatura – chiar Maine) pretul e altul.  De aceea pretul inglobeaza cam 10% transpiratie si  restul  achizitie. Pana fac o comanda poate trece o saptamana, in care compar calitatea, culoarea, pretul, daca am tot ce imi  trebuie fiindca  lipsindu-mi ceva nu ma pot duce la alimentara din colt sa cumpar. Trebuie sa astept unu nou colet.

In materie de pomisori baza este formata din cipsuri de semipretioase. Nu toate au acelasi pret. Citrinul, Malahitul, Peridotul si altele (nu prea multe ) au pret dublu.

Una e un pomisor  intr-o tavita dreptunghiulara alta e unul lipit pe o piatra  luata de pe strada. Niciodata nu am  taxat vanatoarea de pietre ci am considerat ca pretul e  zero.

Una e un pomisor  cu 40 de ramurele  si alta  unul cu 15.

Una e un pomisor de  25 cm si alta de 17

In general pomisorii pe net sunt de la 60 la 10o lei. Cei care sunt demni de luat in considerare. Fiindca am vazut si aratari la niste preturi lipsite de bun simt. Un pomisor mediu la mine e 35 de lei. Exceptiile de 60 de lei nu presupun   multa  investitie  ci mai ales mult mai multa munca. Si pomisorii cam asta sunt 90% munca si 10% investitie.

Concluzia: Preturile  mele se aliniaza celor de pe piata, avand bun simt sa nu ma ridic mai sus decat imi e varful nasului.

Prezentare2

2 răspunsuri to “Despre preturi”

  1. lucia gabriela 26 Septembrie 2011 la 12:59 pm #

    Bratara este superba (si cerceii cu chihlimbar). Felicitari.
    Sunt cumva de vanzare?

    • nykoletta 2 Octombrie 2011 la 4:56 pm #

      In Romania nu se gaseste chihlimbar (pentru prelucrat) decat la Muzeul de Geologie. Acestea din foto sunt din timpuri imemoriale, iar eu doar le-am reconditionat. Asa ca… nu-s ale mele. In schimb clientele mele mi-au deschis ochii asupra unor pietre de carneol (absolut unice)careseamana foarte mult cu chihlimbarul si care , acum, se gasesc intr-un singur magazin. Ele arata cam asa…http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2224129159082.2127403.1123327572.

Lasă un răspuns

