Alti gargauni

26 Iun

In directorul poze cu  copacei si bijuterii, in calculator, am un folder care se numeste astfel: ALTI GARGAUNI.

Unul dintre acestia  se numeste ….tehnica decupajului. Astfel am facut dintr-o suflare trei lucruri care imi sunt necesare in casa.

– o caseta  din lemn cu imprimeuri scoici

– un tablou marin care impreuna cu un alt aranjament de scoici si fimo sper sa orneze o camera

si fiindca tot stateam degeaba o tava pe care sa servesc cafeaua aromata si aburinda prietenilor.

Deasemeni sa ramana  aici posteritatii ultimul meu pomisor de 25 cm  cu semipretioase, cu sarma bine ascunsa sub scoarta de copac, cu cuib cu 2 perlute  , pana si cu scorbura… si un cosulet  cu pietre semipretioase protectoare la drum. Deci bun pentru soferi. Acvamarin rusesc, fluorit, cuart, ametist, perle.

4 răspunsuri to “Alti gargauni”

  1. Anita 30 Iunie 2011 la 8:31 pm #

    Felicitari,Nicoleta!
    De cosulet nu spui nimic in aceasta postare si este fain si el.Esti minunata!Harnica si plina de idei.>:D<

  2. nykoletta 1 Iulie 2011 la 11:37 am #

    Multumesc , Anita! Atenta si politicoasa ca intotdeauna.
    Intr-adevar cosulertul a ioesit mai frumos decat as fi sperat. L-am dat unui sofer de cursa lunga sa-l protejeze in calatorii

  3. Mihaela 10 Iulie 2011 la 11:24 am #

    „gargaunii” asa cum i-ai numit tu, uite ce lucruri frumoase te-au indemnat sa faci. sa imi spui parerea musafirilor atunci cand servesti cafeaua cu tava decorata de tine. ba mai mult o sa o dau in nesimtire si vreau ca atunci cand te voi vizita (m-am invitat singura) sa ma servesti si pe mine cu acea tava.

    • nykoletta 16 Iulie 2011 la 9:24 pm #

      Astept cu nerabdare clipa. Era cat p’acii sa viu la oras, binenteles cu tava la subrat, ca nu-mi trebe prea multa minte!
      Sarumana sefa de aprecieri. Stiu, ca sa ma incurajezi, dar eu tot ma umflu in pene!

Lasă un răspuns

