Masti

15 Aug

La viata mea am avut trei dorinte: pomisori,masti venetiene si… sapun natural.

Cand ma lovi damblaua cu pomisorii  intai si intai am facut o incercare sa vad daca sunt in stare. Sapunului  nu i-a venit randul daaaar , cu ce am avut prin casa, iata, azi, primele masti, cu care am prins curaj, sa ma aprovizionez cu ce trebuie pentru masti venetiene.

4 răspunsuri to “Masti”

  1. Anita 18 August 2011 la 10:04 pm #

    Super!!!Sunt faine si chiar ai schimbat „macazul”!
    FELICITARI !!!Mult succes,inspiratie si clienti ce stiu
    sa aprecieze frumosul,munca si daruirea ta!>:D<

    • nykoletta 20 August 2011 la 7:08 pm #

      Multumesc din suflet pentru apreciere si pentru fidelitate. Urmeaza si alte schimbari de macaze!

  2. felicia 20 Octombrie 2011 la 3:39 pm #

    Felicitari!!!! Aceeasi finete , aceeasi delicatete in toate lucrarile…………….

    • nykoletta 1 Noiembrie 2011 la 2:12 pm #

      Multumesc frumos , Felicia! Ooooo, ce aripi mi-au crescut!

Lasă un răspuns

