Trimitere

3 Iun

Nu inseamna ca daca  mi-am schimbat locatia serviciului nu mai am timp pentru pasiunile mele. Ele si-au urmat cursul firesc.Sper, adica mi-am dat interesul, ca acest curs sa fie ascendent. Calitativ vorbind, deoarece  cantitativ onorez doar cererile si foarte rar noile mele idei.

Postez constiincios pe contul meu de facebook

http://www.facebook.com/profile.php?id=1123327572&sk=photos

si mai putin constiincios pe blogul meu de sapunuri naturale

http://sapunulcasei.wordpress.com/

unde va astept sa ma vizitati.

Lasă un răspuns

