De vanzare

15 Iul

Ultimele mele realizari in materie de  copacei, pot impodobi in mod distins in colt al locuintei voastre ori pot constitui un cadou ideal pentru o persoana sofisticata, iubitoare de handemade, deschisa catre nou, distins,

Pentru cine nu stie  ii confectionez din pietre semipretioase(cuart, agate, jad, jasp, turcoaz, portelan, opal, etc) si sarma de cupru, iar trunchiul intr-o maniera unica. Pomisorii pot fi particularizati in functie de zodia fiecaruia ori de un scop, o dorinta. Au inaltimi  cuprinse intre 20-25 cm. Pretul este cuprins intre 50 si 100 de lei.

vandut

vabdut

vandut

vandut

8 răspunsuri to “De vanzare”

  1. Any 16 Iulie 2012 la 1:22 pm #

    imi face placere sa vad cum devii din ce in ce mai priceputa ❤

  2. Adriana 14 Aprilie 2013 la 7:11 pm #

    Foarte draguti copaceii. Imi place in special cu mai multe tipuri de pietricele. Mult succes!

  3. dan mihaela 7 Februarie 2014 la 2:53 pm #

    buna cat costa primul copacel cu roz, verde si galben

    • nykoletta 18 Februarie 2014 la 10:59 pm #

      un bonsai de aprox 25 cm din sarma si semipretipase cf zodiei ori pt un anume scop – 80 lei

  4. Ninulescu 6 Iulie 2014 la 5:48 pm #

    Superbi de tot pomisorii d-voastra, pana acum doar pe YouTube am mai vazut asa ceva !

    • nykoletta 6 Iulie 2014 la 8:53 pm #

      Pai da, ca de la rusoaice am invatat eu sa fac trunchiurile de copaci. In Ro nu le face nimeni astfel. Ca rusa n-o prea intelegeam si am cautat vreun roman de la care sa invat. N-am gasit. De aceea sunt unici. La noi. Ma bucur ca va plac.

Lasă un răspuns

